Volgers-Followers

dinsdag 17 juli 2012

Zomertijd....

Hallo bloggers hoe is het bij jullie hier is het aardig weer vandaag mag
niet klagen. Zoals iedere dinsdagmorgen ben ik ook vandaag weer een
bakkie koffie gaan drinken bij 1 van mijn favoriete hobbyzaken. Tinie
haar kleinzoon was erook we waren vandaag met zijn vijven lekker even
klesse bessen. Ik ga donderdags ook altijd even met mijn kleindochter Iefke
bij Tinie langs dat vindt ze heel leuk al is het maar 5 minuten. Maar nu genoeg
geklets ik ben gisteren druk bezig geweest met een zomerskaartje en dit is wat
ik ervan gebakken heb.

Ik wil haar mee laten doen bij:
http://dutchmagnolialovers.blogspot.nl/  kaart & sketch & magnolia afbeelding
http://crealing.blogspot.nl/    zomer
http://scrapkaartchallenge.blogspot.nl/  zomer


dit heb ik gebruikt:
de mal is een craftable van MD, evenals de labels en zeester
stempel magnolia evenals het onderste papier
ingekleurd met de derwent coloursoftpotloden
de hoekjes zijn van joy
afgewerkt met distress inkt vintage photo en stormy sky
en hier en daar nog wat halve plakparels geplakt
op de label rechts staat dikke knuffels gestempeld dit
kan je zien als je het eruit trekt.
Nog een hele fijne middag/avond toegewenst.

                                        Doeiiiiii Doeiiiiii Ghea

14 opmerkingen:

Henriëtte zei

Hoi Ghea, nou zo mag je ze meer bakken hoor hihi prachtig.
Zal duimen dat je kaart als winnaar uit de bus komt.
Liefs Henriette.

Corrie zei

Schitterend kaartje Ghea

groetjes Corrie

Cindy zei

Wat een schatje, ik vind de ketting ook zo gaaf verzonnen! Helemaal gaaf! Groetjes, Cindy

Anita Meijer zei

Hahaha grappig dat doe ik hier ook bij de hobbywinkel, even een bakkie koffie drinken en bijkleppen. Gezellig. Je hebt weer een heel mooi kaartje gemaakt Ghea. Top.
Liefs van Anita

Corrie zei

Zo zo Ghea dus jij bent een klessebes fijn dat je zoveel lieverds om je heen hebt ik ben wel heel eenzaam maar door mijn blog ben ik een ander mens geworden ik heb nu heel veel vriendinnen op afstand en dat is zo heerlijk al die lieve woordjes dat doet mij goed, dus wijfie lekker genieten hoor !!!nu genoeg gekletst van mijn kant.Wat is je kaartje weer lief de kleurtejs zijn ook prachtig ,e hebt een beauty gemaakt liefs Corrie

jolanda zei

mooi zomers kaartje

Jolanda zei

Nou Ghee zoals jou kaartje eruit ziet mag van mij de zomer komen hoor het lijkt nog steeds herfst hier.
Je kaartje schitterd in ieder geval mooi gedaan.

Groetjes Jolanda

ScrapKaartChallenge zei

Leuk kaartje is het geworden! De stempel is lekker zomers :)
Bedankt voor het meedoen bij ScrapKaartChallenge!

Groetjes,
Anouk

Liesbeth zei

mOOI GEMAAKT HOOR Ghea, lekker zomers en bedankt voor je deelname bij Scrap Kaart Challenge, veel succes.
gr. Liesbeth

Kim zei

Prachtige kaart weer! En wat een schattige stempel en zo leuk dat je die een beetje 3d hebt opgewerkt. Heel mooi.

Groetjes Kim

Pop's Cards zei

Morning sweetie this is absolutely gorgeous work, huggles Pops x x x

Chantal zei

Wauw zeg Ghea, wat een supercreatie en bedankt voor je deelname aan DML! Lieve groetjes, chantal

Je@net zei

Wat een leuk zomers kaartje, Ghea!

Crealing zei

geweldig leuk dat je mee doet aan de Crealing challenge en wat een plaatje heb je gemaakt ! Team Crealing