donderdag 16 mei 2013

CANDY MAAK EEN TROUWKAART VOOR MIJN DOCHTER

Dit blijft bovenaan staan, voor nieuwe berichten scroll even naar beneden!!!!!!
Deze CANDY is bedoeld voor landen binnen EUROPA!!!!!!!! Sorry





Hallo lieve blogvriendinnen ik ga een CANDY weggeven bij 150 volgers
en twee CANDY's bij het behalen van 200 volgers. Het is een verrassingscandy
wat wil ik ervoor terug, plaats dit logo op je blog met een link terug naar mijn site.
Wordt volger van mijn blog als je dit nog niet bent en plaats mij in je bloglijst


Wat moet je er voordoen:    Maak een mooie TROUWKAART voor mijn 
dochter Sabrina en haar Michael zij trouwen op 17 mei 2013



Hij moet uiterlijk 16 mei binnen zijn, stuur een mail naar mij voor mijn 
adres, het bruidspaar zal het winnende kaartje trekken en wie weet 
wel twee winnende kaartjes.....doen jullie allemaal mee.
Laat een berichtje achter met wat je graag zou willen winnen, de meeste
stemmen gelden bijv een mooie mal maar misschien heb je geen cuttlebug
of een mooie stempel, of mooi papier laat het me weten en ik maak er
iets moois van.










.

34 opmerkingen:

Jolanda zei

Wat leuk Ghee een bruiloft in zicht gefeliciteerd enne op naar de 200

Liefs Jolanda

Rianne Timmers zei

wat een leuk idee zo een candy voor het huwelijk van je dochter.nou ik doe graag mee.ik stuur je zo een mailtje .
liefs Rianne

Marian zei

Wat leuk ik stuur een kaart naar je
Mag ik toch ook al eerder opsturen
Groetjes

Anita Meijer zei

Wat een leuk idee Ghea om een candy weg te geven en dat we dan een trouwkaart moeten maken voor je dochter en schoondochter, helemaal te leuk weer. Ik doe graag mee. Ben jij dat trouwens in je profielfoto, zo ontzettend schattig, echt toppie. Ik zet je candy zo op mijn blog.
Liefs van Anita

Anita Meijer zei

Oh ja ben ik nog eventjes, wat vind ik leuk om te winnen, nou het maakt me eigenlijk helemaal niets uit, vindt alles eigenlijk wel leuk, maar ben gek op papier en stempels. Dus zal het leuk vinden als het een van die twee dingen is.
Nogmaals liefs van Anita

Patricia Wanten zei

Ik antwoordde daarnet op je opmerking bij mijn eigen blog, dat ik dringend eens moest langskomen om te kijken naar die challenge. Wel hier ben ik dan. Ik heb gelezen en goedgekeurd (haha) De candy staat al op mijn blog, het volgen dat was al in orde, mijn berichtje is geplaatst. Nee, de kaart is nog niet klaar maar dat komt wel En ik vind alle geschenkjes leuk, dus wat mij betreft kies je zelf maar. Als ik je blog zo'n beetje bekijk kan het nooit een verkeerde keuze zijn die je maakt.
Bedankt voor deze kans.

Groetjes

Patricia

Tineke Bolleboom zei

Wat leuk Ghea een dochter als toekomstige bruid, feest!!!
Ik ga wel een linkje plaatsen voor je maar doe niet mee, ben geen held in kaarten maken, wel veel succes gewenst met volgers!!!
Bedankt dat je m'n volger geworden bent!(sorry dat ik nu pas reageer maar de laptop was kapot, doet het gelukkig weer)
Tineke
bollies53.blogspot.com




Patricia Wanten zei

Hoi Ghea, ik stuurde je laatst een mailtje om je adres te vragen maar kreeg geen antwoord. Ik zal hoogstwaarschijnlijk iets verkeerd hebben gedaan. Ik probeer het dadelijk nog eens een keer.
Nog een fijne vrijdag.

Patricia

Nelly zei

bedankt voor je mooie verjaardags kaart en je afdrukjes.
Ik zal een mooie kaart maken voor het aanstaande bruidspaar.

Groetjes Nelly

janieworkum zei

Wat leuk dat je een Candy gaat weggeven.
En helemaal leuk is het dat je dochter gaat trouwen
Stuur mij je adres maar, dan wil ik wel een leuke trouwkaart sturen.
Mag hopelijk wel eerder gestuurd worden.
Voor mij het allemaal niet uit. Alles is goed.
Groetjes janie

mandy zei

bedankt voor het langskomen op mijn blog. mandy

Yvonne zei

Hallo Ghea,
Ik heb jou blog opgezocht en ben ook gelijk volger van jou geworden. Je maakt hele leuke dingen.

Groetjes Yvonne.

jolanda zei

Wil wel mee doen, maar probeer je iedere keer te mailen voor het adres, maar krijg geen reactie terug.
Misschien wil je mezelf even mailen.
Op naar de 200 volgers

Nicole Maaksels en meer zei

Hoi Ghea,
natuurlijk maak ik woezel-en-pipclipjes voor jullie kleindochter! Heb je nog voorkeur voor een kleur bloem? De kosten zijn €3,50 inclusief verzenden.

Chantal zei

Hoi Ghea,

Bedankt voor je reacties op mijn blog en in het speciaal die op de trouwkaart. Ik wil graag meedoen met deze candy en wil een trouwkaart opsturen. Moet wel zeggen dat het een andere gaat worden ( nog mooier ).

Groetjes Chantal

Ine zei

Hoi hoi

ik wil wel graag meedoen met de candy en een kaartje maken voor de bruiloft. Ik ga zelf ook in Mei trouwen dus wel leuk!!! Mijn datum is 17 mei, en die van je dochter??
Als je mij even je adres door mailt dan ga ik aan de gang om een leuke kaart te maken.
groetjes Ine

Deborah zei

Hallo,,
Allereerst bedankt voor t leuke bericht op mijn blog en weer een volger erbij...
Ik ga ook proberen om een leuke trouwkaart te maken... Zal eens een mail sturen voor de adres gegevens.. Hoop dat ik het red, maar gelukkig heb ik nog even !!:)

Liefs, Deborah

Erica ♥ zei

Leuk hoor dat je een candy weg gaat
geven, ik doe graag mee.
En een kaartje voor je dochter vind
ik ook leuk om te maken, ik weet er
inmiddels alles van hoe leuk het is
om veel kaarten te ontvangen.
Ik heb beide in mijn sitebar gezet.
Een snijmal komt bij mij altijd van
pas :)

Lieve grtjsss Erica ☼

Nicole Maaksels en meer zei

Lieve Ghea, vertel mij nog even welke kleur bloempjes je onder woezel en pip wilt hebben, dan kan ik ze gaan maken.

Nicole Maaksels en meer zei

Nah, wat lief dat je reclame maakt voor mijn haarspeldjes!

lenywim35 zei

Hi Ghea,
ik heb me aangemeld op je blog en zet je Candy aan de zijkant met verwijzing naar jou.
Dat is een leuk idee.
Dat ga ik in de vakantie doen. Heb ik een leuk doel. Vergeten kan ik dat niet, want precies een week later zijn wij 55 jaar getrouwd.
We wensen haar nu al toe, dat ze dat ook mag halen.
gr leny w.

Adriana zei

Hallo Ghea,
ik ga je ook volgen,
en ik zal me best doen om een kaartje voor je dochter te maken:)
alvast van harte gefeliciteerd.
groetjes Adriana

Cozz zei

Hai lieve Ghea,

Wat leuk een bruiloft op komst.
En meteen maak je er weer een feestje van natuurlijk. LOL
Nou ik kom gewoon even langs hobbelen, mag ook wel he.
Bewonder alles wat je hebt gemaakt en wens je veel liefs toe ♥

Crejabeja zei

Kaartje is klaar gaat vandaag op de bus.
Ik ben blij met alles ,heb een Double Do stansmachiene...

Succes iedereen!!!

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
..en die prachtige set aquamarkers dan, die je vorige keer weg gaf, een super prijs toch...en echt iedereen is blij, met een gewonnen prijs, maakt niet uit groot of klein, het wordt toch gegeven met een goed hart..
Liefs van Ans

Corrie zei

Hallo Ghea
De trouwkaart voor Sabrina en Michael is op de bus, ik ben niet zo,n geluksvogel, maar mocht mijn kaart uitgekozen worden,,,,,,, Ik ben met alles blij.
Lieve groetjes, Corrie

Margo zei

Hoi Ghea,
Kaart komt er aan heb je een mail gestuurd.groetjes Margo.

Ghea zei

Dank je wel hoor Corrie voor het meedoen, als de kaart binnen is geef ik even een mailtje oke.
Liefs Ghea

Cindy zei

Hoi Ghea,
De kaart gaat vandaag op de bus. Ik wens je veel sterkte met je vader. Mocht ik uitgekozen worden, ik ben met alles blij hoor! Groetjes, Cindy

Henriette zei

joh wat leuk dat je bij mij langs kwam en ik was nieuwsgierig wie jij bent en nu zie ik jou blog wat mooi en ja leuk ik ga een kaartje maken, liefs Henriette xxx

Anita van Merode zei

Hallo Ghea,
Tuurlijk kom ik bij je kijken.
Ook jij maakt mooie kaarten hoor!
wordt ook jouw volger hoor. Nog een vraagje je bent ook mijn volger maar ik denk dat er iets fouts is gegaan dan want je staat niet bij mijn volgers. Kan dat kloppen?
Groetjes Anita

Tiets zei

van harte met het voorgenomen huwelijk!! Ik wens jullie een onvergetelijke dag toe!
Liefs Tiets (en Karel)

Hanny zei

Gefeliciteerd met de trouwdag van je dochter. Hopelijk is het een heerlijke dag om met fijne herinneringen op terug te kijken.
liefs hanny♥

Dora zei

van harte gefeliciteerd met de huwelijksdag van je dochter en schoonzoon.
een fijne en een feestelijke dag toegewenst!!
groetjes