woensdag 18 september 2013

Gefeliciteerd

Vandaag laat ik jullie het kaartje zien wat ik voor mijn
dochter Sabrina had gemaakt. Het lijkt totaal niet op het
kaartje van hiervoor......maar daar houd zie ook niet zo van.
Het is simpel en het heeft een plaatje van haar paard.......
 gemaakt op de feestweek in Santpoort dus dan is het al
heel gauw goed bij haar.  












Label met paardje 





De gehele binnenkant....papier van de action groot blok 






Nog eentje om het af te leren..... Sabrina doet altijd met een groep van 
7 meiden mee aan ringsteken- gymkana dit jaar tweede en vorig jaar 1e
geworden met haar paard Ravic. Ook doen zij de hooibalen dans te paard.
Ze hebben een leuke groep meiden op Stal Vink altijd in voor een geintje.
Iedereen weer een fijne middag.
Dan heb ik nog 1 vraagje mochten jullie tijd over hebben zouden jullie dan
misschien een kaartje voor mijn vriendin Yvonne willen maken....zij heeft
gisteren een maagverkleining gehad en kan een beetje steun goed gebruiken.
Ze moet namelijk alles alleen verwerken nou ja dat is niet helemaal waar
haar familie en vrienden helpen haar zo goed mogelijk en haar kids.
Maar ik bedoel zonder man zij is namelijk alweer een paar jaar weduwe
en moet dan toch alles alleen doen je familie is er niet 24uur per dag toch.
Stuur me een mailtje en je krijgt haar adres doen jullie mee???????


 
Ghea ♥♥♥

12 opmerkingen:

karin zei

Een hele leuke kaart met de foto van het paard !
groetjes,
Karin

janieworkum zei

Wat een leuke maar ook een beeldschone kaart voor je dochter
groetjes Janie

Oma Nel zei

Heel erg leuk Gea ja als je een paarde friek bent is dit geweldig mijn dochters waren het ook erg leuk papier is dit trouwens veel liefs Nel

Margo zei

Hallo Ghea nog gefeliciteerd met de verjaardag van jullie Dochter.Prachtige fleurige kaart had je voor haar gemaakt.Leuk met de foto's van haar paard.En wat lief dat je voor je vriendin kaartjes wilt laten sturen stuur haar adres maar dan stuur ik haar een kaartje.groetjes Margo.

jolanda zei

heel mooi kaartje

Marian zei

Heel en gezellig je paardenkaart
Groetjes

Hanny zei

Hoi Ghea

wat een prachtige kaart heb je gemaakt, zo herkenbaar, meisjes met paarden. Heerlijk voor ze dat ze zoiets hebben en kunnen doen toch? Gefeliciteerd met je dochter en ik weet zeker dat ze blij met deze kaart is.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kaart heb je voor Sabrina gemaakt Ghea, ik vind hem prachtig en ja hoor ik wil zeker wel een kaartje naar je vriendin Yvonne sturen, als iemand de steun zo goed kan gebruiken wil ik dat zeker doen. Ik stuur je straks na mijn blogrondje een mailtje.
Liefs van Anita

Wil Frutsel zei

Heel erg leuk gemaakt Ghea. Daar was je dochter vast blij mee. Nog gefeliciteerd, ook voor je dochter.
Gr Wilma

Dora zei

wat een leuke kaart voor je dochter en zo leuk om eigen foto's te gebruiken.
dan heb je ook nog zo mooi beeldje erbij!!
wat een zware operatie heeft je vriendin gehad. ik wil je hiermee wel helpen....
groetjes.

Corrie zei

wauwww Ghea wat mooi,prachtig papier heb je gebruikt en het past zo mooi bij de fot's
groetjes Corrie

Chantal zei

Mooi kaartje hoor! en zo heeft iedereen zijn smaak in wat ze mooi vinden, het leuke aan onze hobby is dat we dan steeds iets anders kunnen maken.

Groetjes Chantal