woensdag 18 februari 2015

Mannen kaart

Hallo blogmaatjes zijn jullie ook lekker aan het knutselen/
Ik heb voor vandaag een mannen kaart om te laten zien en doe
graag mee bij: WLVC





Ik heb helaas maar 1 foto, het kaartje heb ik gemaakt voor Gerard de schoon-
vader van mijn dochter. Omdat vader en zoon in dezelfde week jarig zijn heb 
ik wel het kaartje van mijn schoonzoon laten zien maar niet van Gerard.
Ze zijn beide motor gek dus de kaartjes lijken op elkaar maar ook net weer niet.
Kijk maar...... dit is de kaart van Michael





De bovenste doet mee deze heb ik nog niet laten zien, ik hoop dat het 
genoeg vintage is.
Fijne dag allemaal en tot gauw.


                                                    Lieve groetjes Ghea


16 opmerkingen:

Jolanda zei

Wat een prachtige kaart is dit geworden ziet er gaaf uit zo met die motor. En wat gezellig dat je meedoet met de challenge van WLVC.

liefs Jolanda

Gaby Dierx zei

Stoer!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Pien Puk zei

Wowwwwwwwww Ghea,

Prachtige stoere mannenkaart met de motor erop.
Wat mij betreft vintage genoeg, maar ja ik ga er gelukkig niet over.

leafs Ina

Ina Twigt zei

Prachtige kaart met de motor er op.
Mooie mallen heb je er bij gebruikt.
Groetjes,Ina

Muuske zei

Hoi Ghea,zijn we er een paar daagjes tussen uit geweest en zie hier wat een schitterende creaties heb je de afgelopen dagen geplaatst.Mooi kaartje had je voor Danoesja gemaakt .Lief plaatje wat je gebruikt had.Je flessen hanger is een leuk cadeau.En de mannen kaart is super stoer.Mooi zo met de radertjes.groetjes Margo.

Tineke van der Linden zei

Supergaaf en lekker stoer is je mannenkaart!
Groetjes Tineke

Henriëtte zei

Wat een prachtige, stoere vintage mannenkaart heb je gemaakt Ghea, helemaal super. Leuk dat je meedoet met de challenge bij WLVC.

groetjes Henriëtte

Danoesja zei

Hoi Ghea
Wat zijn deze kaartjes gaaf en zo persoonlijk gemaakt, echt heel mooi.
Liefs, Danoesja

Hanny zei

Wow, wat heb je dit mooi gemaakt zeg, lekker stoer. Dat gaat mij dus niet goed af, een mannenkaart, vind die zo moeilijk om te maken maar deze zijn geweldig leuk! Liefs Hanny

Liesbeth zei

Prachtig stoer mannenkaartje heb je gemaakt, allebei trouwens, bedankt voor het meedoen bij WLVC. groetjes Liesbeth

Plony zei

Wat een supergave kaart Ghea.....lekker stoer en mannelijk maar óók vintage hoor....de look is er echt wel.
Fijn dat je meedoet bij WLVC.
xxx Plony

Original handmade by Janneke zei

En of deze kaart vintage genoeg is! Prachtig zoals je de gears verwerkt hebt in combinatie met het stoere plaatje.
Gezellig dat je weer meedoet bij WLVC.

Groetjes Janneke

Jacqueline DH zei

Wat een prachtige mannenkaart heb je gemaakt! Bedankt voor het meedoen met WLVC.

groetjes
Jacqueline

Marrie zei

Hallo Ghea,

Wauw zeg wat een schitterende mannen kaart is dit met prachtige stoere details er op verwerkt!!

Lieve groetjes Marrie

Nicole zei

Heeeeel gaaf en stoer Ghea!! Echt geweldig! Liefs, Nicole

Feikje zei

Mooi kaartje zeg!